Ramūnas Čapkauskas prieš „bombas“ stos su priekiu varomu hečbeku
Įrašo data:
2018-06-22

ramunas-capkauskas-5b2d021bd3288

Daugkartinis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas, „DHL Racing“ komandos veidas Ramūnas Čapkauskas jau savaitgalį dar vieną čempiono titulą „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse gins gamykliniu „Cupra TRC“ automobiliu. Galingiausių automobilių klasėje besivaržysiantis lenktynininkas prisipažįsta, kad lengva nebus, mat kai kuriems varžovams jo automobilio galia nusileidžia dvigubai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Jau rytoj Rygoje, Bikerniekų trasoje vyks antrasis „Autoplius Fast Lap“ lenktynių serijos etapas, kurio metu lenktynininkai varžysis ir antrajame Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etape. Čia, kur dominuoja Lietuvos garažuose surinkti galingi sportiniai automobiliai, pirmą kartą debiutuos gamyklinis TCR klasės bolidas, kurį pilotuos Ramūnas Čapkauskas.

Pradėjęs čempionatą BMW M3 GTR automobiliu po didelės avarijos toje pat Rygos trasoje buvo priverstas ieškoti naujos technikos lenktynėms. Žiūrėdamas į ateitį įsigijo tarptautinės klasės standartus atitinkantį „Seat“ automobilių sporto padalinio sukurtą „Cupra TCR“ automobilį. Tai labai greitas, puikiai subalansuotas ir ištvermingas automobilis pritaikytas lenktyniauti buferis į buferį TCR lenktynių serijoje, tačiau „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse jis stos į kovą galingiausioje, vadinamojoje bombų, R3000+ klasėje. R. Čapkauskas dievagojasi, kad ginti čempiono titulą lengva nebus.

ramuno-capkausko-bolidas-5b2d01db9182c

Su peiliu į susišaudymą

„Prieš visas bombas aš atrodysiu juokingai su savo priekiniais ratais varomu, 350 AG pasiekiančiu automobiliu, bet neturiu kito pasirinkimo“, – nusijuokė „DHL Racing“ komandos lenktynininkas.

Su šiuo automobiliu reikia važiuoti kitaip, nei važiuoja didžioji dauguma lenktynininkų mūsų čempionato lenktynėse. Su TCR klasės automobiliu reikia važiuoti greitai visur. Jis labai gerai subalansuotas, jis gerai stabdo, juo galima greitai važiuoti posūkyje, ir turint teisingą išvažiavimą iš posūkio galima išvystyti nemažą greitį tiesiojoje.

Vis tik su dvigubai galingesnius automobilius turinčiais varžovais lenktyniauti bus itin sunku. Tiesiosiose aš neturiu šansų jų pavyti. Posūkiuose greitieji varžovai labai prigesina savo tempą, tad jei esi už jų, ir pats turi stabdyti, tada tu neturi gero išvažiavimo, o jie užkuria savo galingas krosnis ir nurūksta kaip nuo stovinčio. Velniškai sunku lenktyniauti. Todėl pasaulyje ir yra suvienodinamos klasės, kad lenktynininkai važiuotų ne iš galios, o iš vairavimo sugebėjimų“, – apie nusimatančią sunkią kovą greitoje Bikerniekų trasoje svarstė R.Čapkauskas ir pripažino, kad lietus jam padėtų.

 

ramunas-capkauskas-5b2d01f880b49

TCR pakilimo tikisi ateityje

Daugiau nei tris dešimtmečius lenktynių patirties ir dviženklį titulų skaičių turintis lenktynininkas tikisi, kad šeštadienį „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse bus greitas. Tik nusipirkęs automobilį jis su gamykliniais parametrais dalyvavo Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynėse, kur demonstravo pagirtinai didelį tempą.

„Pirmosiose lenktynėse važiavome su tokiais automobilio parametrais, kokius jis turi išvažiavęs iš gamyklos. Norėjau susirinkti visą informaciją, kaip elgiasi standartinis automobilis, kad vėliau galėčiau jį susiderinti pagal savo vairavimo stilių. Tad padarėme tam tikrus pakitimus važiuoklėje, ir tikiuosi, kad pavyks nuo praėjusio karto geriausio rato nukąsti daugiau nei vieną sekundę, mat šis automobilis gali tą padaryti“, – sakė „DHL Racing“ atstovaujantis Ramūnas Čapkauskas.

Vis tik jis svajoja, kad daugėjant Lietuvoje daugėjant TCR klasės bolidų, šalies čempionate atsiras ir atskira įskaita būtent tokiems automobiliams, kur jie galės lenktyniauti susikibę vienas su kitu, mat visų TCR techniniai duomenys yra identiški, nei vienas modelis neturi pranašumo, ir TCR lenktynių metu trasoje kovoja ne automobiliai, o vairuotojai.

www.gazas.lt